czwartek, 11 grudnia 2014

ŚlijMY życzenia!




Mail, sms, profil na facebook'u to wszystko zastąpiło pocztę. Taką tradycyjną. W takich czasach teraz przyszło nam żyć. Żyjemy szybko i wygodnie! 
Ja w tym roku - wyjątkowo - konsekwentnie poślę karty do swoich Bliskich, przyjaciół, znajomych. Zawsze brakowało mi na to czasu. W tym roku zrobię inaczej. ZNAJDĘ na to czas . Jutro odbieramy choinkę, w sobotę ją ubieramy, w niedzielę wypisujemy karty. Razem z Olą. W poniedziałek posyłamy!  Dlaczego tak? Bo na to zawsze powinniśmy mieć czas, to nie chodzi o prezent, to nie chodzi o kartkę. To chodzi o ten czas, przed którym wielu z nas się broni, spycha to na pracę, domowe zajęcia. Pamiętajmy, że życie ludzkie jest bardzo kruche. Nie trzeba być "starym" by umrzeć. Odchodzą z tego świata coraz młodsi. Ja mam statystykę każdego tygodnia. W każdym tygodniu umiera ktoś o kogo się tutaj walczy. Powiecie zapewne - taka RAKowa "branża". Nie! Ludzie odchodzą w różnych okolicznościach. Często nawet żyją obok nas, a są jak nieobecni. Życie ciągle nas sprawdza, TESTuje. Wybrałam, zresztą razem z moją Mamą, jak była teraz w Londynie - kartki, z których dochód jest przeznaczany na ... Macmillan Cancer Support
Dla tych, którzy walczą o każde swoje Święta 



Ten rok jest dla mnie wyjątkowo trudny. Każdy miesiąc był intensywny! Mam bardzo bliski przykład walki o życie. Mój Brat cioteczny. Nie mogę uczestniczyć w tej Jego walce, tak jak uczestniczyłam w walce wielu ludzi - ale jestem przy Nim. Bez względu na wszystko - jesteśMY przy Nim. Dlatego ta kartka z życzeniami w tym roku ma dla mnie wyjątkowe znaczenie.  Nie warto czekać - by komuś powiedzieć, że się kocha, że się tęskni, że się myśli, i życzy przede wszystkim zdrowia. Adresy niektórych z Was mam! Patka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz