środa, 4 czerwca 2014

Życia za mało na marchwkowy zawrót głowy




Rano zamiast uruchomić czajnik na wodę ( na kawę ), zamiast obudzić klawiaturę na sprzęcie piszącym, przepłukałam jamę ustną organicznym olejem kokosowym, porwałam butelkę niegazowanej wody, wskoczyłam w trampki i pobiegłam do parku. Potem małe zakupy w lokalnym supermarkecie. Biłam się z myślami.
Kupić kawę, czy nie?
NIE kupiłam! Kontynuuje dalej mój eksperyment. Wczoraj nie piłam. Dziś czuje się lepiej. Nie mam uczucia tej kwasoty i rozdrażnienia żołądka. Z japy przestaje "pachnieć" kofeiną. Pociągnę tak do końca tygodnia. Chcę się przekonać co daje mi picie kawy, bo z pewnością nie kopa energii, jak każdemu się zdaje. I za to kupiłam sobie kwiatki marchewkowe. 
Piękne, prawda? 
A na spacer dziś zaprosiłam nie Jandę, a Michalewicz. No i na marchewkę! I co z tego, że pada, phi? ;)




Londyn, 4 czerwca 

ŻYCIE TO ZA MAŁO Iza Michalewicz 

To zbiór reportaży, które powstały z niezgody na rzeczywistość.

Dwadzieścia cztery poruszające historie, z których każda jest opowieścią o stracie: życia, miłości, dzieci, zdrowia, przyjaźni, domu,, godności, wolności, dobrego imienia,rodziny, wiary...
Każda jest zapisem lekcji życia. Oczyszczeniem. Drogowskazem...

Iza Michalewicz / znakomita dziennikarka. 
Laureatka nagrody Grand Press 2011 za Reportaż Roku, nominowana do tej nagrody w latach 2012 i 2013. Reporterka Dużego Formatu "Gazety Wyborczej". Współpracowała m.in. z "Polityką", "Zwierciadłem", była związana z tygodnikiem "Newsweek" i magazynem reporterów "Polska The Times". Współautorka bestsellerowej biografii Violetty Villas.

Jak mówi o Autorce Mariusz Szczygieł, jest reporterką z krwi i kości. Kiedy słyszy o dobrym temacie, natychmiast zmienia się jej twarz. Oczy z łagodnych stają się czujne, zaczyna mówić głośniej i oddychać szybciej. Prostuje się. Tematy muszą mieć w sobie tajemnicę i być jak z powieści Kafki.

Inny ślad?
Zajrzyj tutaj:

Autorka oprócz tego, że jest reporterką z krwi i kości i chyba jedynym dziennikarzem w kraju, któremu można bezgranicznie zaufać JEST również niesamowicie ciepłym i pełnym empatii człowiekiem. 



Londyn 4 czerwca 



ŻYCIE TO ZA MAŁO
Iza Michalewicz
fot. I.C. Rokicka
 


 
TAK JEST! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz