czwartek, 18 lipca 2013

Simple!

Just be yourself!

Obrazek idealnie odzwierciedla moją osobowość.
W dodatku ryba jestem.

Ostatnio, przeczytałam:
PATKA - to oryginal sam w sobie ...
Reszta wiadomości była najważniejsza, dlatego jej nie dopiszę, by nie zdradzić nadawcy ;)
To ważny nadawca.
Dla mnie najważniejszy.


I tak, ja chyba zawsze pod prąd!
Nie tędy droga - pójdę.
Bo będę ciekawa co się stanie jak postawię tę swoją nogę w tych paskudnych zaroślach.



Nie śpię już od kilku godzin, przygotowałam kilka spraw, przy otwartych oknach, gdzie temperatura jest jeszcze znośna - pracuje sie wspaniale.
Kawa smakuje.
Dziś pracuje w domu, jutro biegam po mieście - kilka spotkań służbowych, no i odbiór pierwszej partii włosów.
Udało się załatwić transport bezpłatny do Warszawy, będą wozić koperty z włosami.
I to cieszy, póki są możliwości trzeba robić ile się da.
Póki jest zdrowie, trzeba z niego skorzystać w życiu.

Jestem ciekawa jak wypadnie nam niedziela i zbiórka pieniędzy dla Szymona.
Piotr, organizator Turnieju Stevenage Cup 2013 to fantastyczny człowiek, sam się zgłosił do mnie z propozycją pomocy dla Szymona.


http://www.ckr.org.pl/

Rozmawiałam parę dni temu z rodzicami Szymona, jakoś nawet udało nam się pośmiać z Kasią, chciałam by mogła się oderwać na moment, i zmusić głowę do pomyślenia o czymś zupełnie innym, choć na chwilę - być tak jakby nie było raka, nie było walki z czasem, gonitwy za pieniędzmi.
Prywatni ludzie zbierają pieniądze, dają mi znać, przeżywają to też na swój sposób, każdy chce coś zrobić, fantastyczne uczucie wiedzieć, że nie jestem sama, dziękuję Wam wszystkim za wsparcie.

Jutro zrobię wpis odnośnie tylko Szymona, jest już opcja paypal, podam wszystkie aktualne informacje, może ktoś z drugiego końca świata też zareaguje.

Gdziekolwiek jesteście, kimkolwiek jesteście, cokolwiek robicie - jeśli robicie to z radością - jesteście wielcy.
Dobrego dnia, słońce posyłam :-)


1 komentarz:

  1. Ostatnio Patko zycie przyspieszylo,nie ma na nic czasu, ped okrutny- czy to tak pzred urlopem??? pewnie tak! Ale jestem i czytam i kciuki trzymam, dawaj Paypala, bedziemy wplacac.

    OdpowiedzUsuń