wtorek, 11 czerwca 2013

Cancer, we're coming to get you! JUNE 23


https://www.raceforlifesponsorme.org/patricia-pastwinska

http://www.raceforlifesponsorme.org/aleksandrapastwinska


Cancer, we're coming to get you!

Thank you for visiting my Race for Life sponsorship page. Please dig deep and sponsor me online - it's quick, easy and totally secure.
Events like Race for Life are vital in funding Cancer Research UK's life-saving work into preventing, diagnosing and treating cancer. By sponsoring me, we can unite and create a force that cancer can't ignore.
Gift Aid it!
If you are a UK taxpayer, please remember to tick the Gift Aid box when donating as this will increase your donation by at least 25% at no cost to you.
Sponsor me now, and we can become cancer's worst nightmare!
Many thanks for your support. Together we will beat cancer.
Many thanks
Patka & Elizabeth & Aleks ;)

                                         ******************************************
Kochani,
biegniemy, idziemy, tańczymy - jakkolwiek ;)
Moja Mamcia przylatuje do nas 19 czerwca.
Pomyślałam że skoro pokazała FAKA  rakowi 15 lat temu i nie dała mu się  - dziś mamy świetną okazję do tego, by zrobić to razem.
Serce mi chce wyskoczyć z cycków, bo moje dziecko zechciało nam towarzyszyć :-)
To cudowne !
I tak matka, córka i babka ZAWSZE razem !!!

Mój marsz to OGROMNA intencja dla WSZYSTKICH, którzy walczą, którzy są dzielni.
Dla mojej ukochanej -  Fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie  - ,
by dalej tak rollowała tego GuPieGo RaKa !
DLA MOJEJ DZIELNEJ MATKI -  mojego Przyjaciela :-)

Dla WSZYSTKICH, którzy odeszli...

Dla moich Dziadków i Rodziny
Dla Przyjaciół
Dla Magdy Prokopowicz
Dla Joasi Sałygi

Dziękujemy za wsparcie, jakkolwiek :-)
Moc uścisków !
Patka Wariatka :-)




http://www.raknroll.pl/




4 komentarze:

  1. Taki zastrzyk energii w srodku nocy!!! Inicjatywa cudowna sama przez sie, a cudowniejsza tym bardziej, ze w takim trzypokoleniowym towarzystwie:) Piekne to!
    Dzis nawet jadac do pracy sluchalem kochanej Anny Marii Jopek. Myslalem o Tobie i Twych cudnie szalonych pomyslach sluchajac piosenki "Z wada serca". Przepiekna! Czyz nie o takich kobietach jak Ty spiewa pani Anna:
    "One budzą się z myślą, że nic nie jest na zawsze, ale czują, że to właśnie jest piękne
    Zasypiają z nadzieją, że choć świata tak wiele, to im serce z radości nie pęknie"

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, uśmiech nie schodzi mi z twarzy ;)
    Powoli jednak będę odpadać z mojego warsztatu, ale pomimo zmęczenia - czuję się świetnie.
    Przede mną niewiele snu, wstaję o stałej porze 7am.
    Kawa, uruchamiam warsztat od nowa.
    Anna Maria Jopek, bardzo lubię.
    Zwłasza - Niebo, polecam jeśli nie znasz.
    Dziękuję bardzo za to, że jesteś, czytasz, wspierasz ciepłym słowem, bądź.
    Dobrej nocy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiech odwzajemniam Anitko :-)

    OdpowiedzUsuń