niedziela, 16 czerwca 2013

Ból Głowy



Jak ja dawno nie pisałam, tutaj nie pisałam.
Przepraszam Was, i dziękuję że zaglądaliście.
Fajnie, że jesteście gdzieś po drugiej stronie tego szkła.

Sporo pisania było w innym miejscu, a migrena nie odpuszczała mi przez kilka dni w tamtym tygodniu.
Nie, nie spowodowała że się wycofałam z czegoś, ale jedynie to, że musiałam zwolnić.






Chociaż jak tak się zastanowię, czy tak wygląda zwolnienie tempa, jakie ja zaprezentowałam ostatnio - to mielibyście z pewnością wątpliwości.
Pisanie,czytanie, szukanie, przeglądanie, wybieranie,autoryzowanie,odsyłanie, telefonowanie, mailowanie, dogadywanie, zapalanie się wciąż na wszystko nowe ...
Głowa czasem chyba ma prawo boleć, jeśli domaga się przestrzeni.
Swojej, własnej.

Lubię taką intensywność, ale tak - wygospodaruję troszkę przestrzeni w tej głowie na taki kącik, gdzie będzie mogła odpocząć.
Chwila pod drzewem w parku, to zbyt krótka chwila, ale miejscówka fantastyczna - zwłaszcza rano, jak nikogo nie ma.
Odkryłam ostatnio ;)

Początek tygodnia dość intensywny, ale już w środę przylatuje do nas Mama - zatem rzeczywiście przede mna dni, gdzie życie nabierze innego wyrazu.
Pobiegamy po mieście razem, po tych Jej ryneczkach, marketach z graciarnią, no i w następną niedzielę Rice for Life.
Dziecko moje zadbało o masaż dla nas. 

Wykupiło go dla nas trzech, w bardzo fajnym miejscu w City, zatem po maratonie - super sprawa.
No i kolejny raz zrobimy coś razem.
Mama, córka, babcia.

Ten mój dzieciak, z pracy do pracy gania, kończy college, wczoraj pozwoliła sobie na wyjście do pubu ze znajomymi z pracy.
Wróciła bardzo podekscytowana, no i po jakimś drinku ;)
Nigdy Jej się to nie zdarza, zatem absolutnie nie zabierałam w tej kwestii głosu, zabawnie opowiadała o wszystkim, wróciła z włoską nutą i z włoskim akcentem w głosie ;)
Italiano Party, fantastyczny język, fantastyczni ludzie.
Jeszcze śpi, ale niebawem pewnie będzie już w łazience, pod prysznicem.
Dziś Dzieciaki w Spa School na Nią czekają.

Wiem już kiedy będę najprawdopodobniej w kraju, to wszystko się zmienia - razem ze sprawami, które się dzieją - ale będzie to gdzieś w okolicach 10 lipca.
Dwa dni temu rozmawiałam telefonicznie z Panem Jackiem Komanem, przesympatyczna to była rozmowa i miałam wrażenie, że nie dałam dojść do głosu mojemu rozmówcy, tyle miałam do powiedzenia.
I zostałam po raz kolejny ...Panią Patką ;)

I tak, to będzie intensywny pobyt w Warszawie, max 2 tygodnie, potem chyba kroją nam się wakacje z Olą, nie wiem co ten dzieciak wymyślił - bo nie chce mi powiedzieć ;)
Poczekam cierpliwie, aż się dowiem.

Kot, nasz lokalny bezdomniak - po tym jak awanturował się z innymi kotami, zakłócał ciszę nocną, do tego stopnia że ktoś próbował potruć wszystkie koty, wpadłam na pomysł - że coś mu dolega.
Nigdy wcześniej, jak długo się z kotami przyjaźnimy - nie zachowywał się w taki sposób.
Zrobiłam tak, by na osiedlu wiedzieli Ci, którzy mają takie 'genialne' pomysły, że kara ich sięgnie jak jeszcze raz odkryją swoją eurekę.
Zadzwoniłyśmy do kliniki weterynaryjnej, przyjechali i zabrali Czarnego na parę dni.
Sprawdziłam w piątek telefonicznie jego stan - infekcja, ale będzie dobrze.
Wraca jutro, zatem przygotuje mu coś na smaczek ;)

Bardzo szybko można pokochać kota, zresztą jakiegokolwiek zwierzaka, obie z Olą za nim tęsknimy, pamiętamy jego najdrobniejsze zachowanie, każdy z tych kotów ma już jakieś swoje charakterystyczne momenty, które zapadły w pamięć i serce.

Coś tam dzwoni, ktoś chyba wstaje ;)
Przygotuję śniadanie dla tego młodego, pięknego człowieka - który się tak rozwija i gania za wiedzą, niemalże 24h.
Z pewnością wielu, wielu rzeczy nie dopisałam - ale od jutra będę tutaj już każdego dnia, obiecuję nadrobić ;)

Wspaniałej niedzieli!

1 komentarz:

  1. Az cud Patko ze w tym nadmiarze zajec i zabieganiu cos takiego jak migrene zauwazylas:)) To niesamowity tydzien sie zapowiada! Przyjazd Mamy, maraton, spa, powrót kotka.. Ale który z nich nie jest niesamowity?:) Sledzác te Twoje wpisy smialo mogé powiedziec, ze kazdy Twoj dzien jest niesamowity, a co dopiero tydzien!

    OdpowiedzUsuń