czwartek, 18 kwietnia 2013

Słońce proszę !

Więc chodź pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko ...

Jakoś tak sobie dziś nucę od rana :-)
Jest małe słonko i spOry wiatr !
Zapowiada się, że to będzie fajny dzień.
Pozytywna wiadomość postawiła mnie dziś na nogi, wstyd się przyznać, ale poleniuchowałam do 9.30am.
Odnośnie tego pędzla, to mam tak, że zawsze trzeba znaleźć slońce na swoim niebie.
Cokolwiek to znaczy.

Wczoraj miałam mały kryzys, znajomi często się dziwią, że ja taka  niepoprawnie optymistycznie nastawiona do życia też go mam.
Mam.
Na szczęście, bardzo czasem !
Ten wczoraj też był krotki.


Intensywny, ale krótki.
Bo mam na to wpływ.
Nikt inny, tylko ja.
Powrót kogoś z przeszłości, kogoś kto był ważny, byłby teraz bardzo niewskazany.
A ja przecież nie chcę, by ktoś poprzestawiał mi w tej głowie.
Dlaczego mężczyźna budzi się do życia, często wtedy jak się już nic nie dzieje, wtedy kiedy nie ma już emocji ?
List ze szpitala, a w nim zaproszenie na badanie piersi - po konsultacji w przychodni, nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak ten epizod z mężczyzną.
Dziwne !
Ja w ogóle chyba jestem dziwna, często ze swoją logiczną głową nielogiczna dla tych logicznych :-)
Nawet mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie.
Rozmowy z moją córką zawsze są bardzo wytrawne.
Wczoraj o raku.
Gdzie usłyszałam, że rak pokonał ... moje zainteresowania.
Nim zasnełam, długo analizowałam to spostrzeżenie.
Przecież tak nie jest !
Zaangażowanie jest bardzo ważne, no i konsekwencja.
To chyba o to chodzi.
Przecież ja to mały skarbiec pasji.
Tyle ich jest.
Tylko priorytetowo je sobie posegregowałam.
Te mniej ważne są dalej.
Dziś rano o futbolu, żeńskim futbolu.
W niedzielę mecz.
Tak, kopie w piłkę i trenuje tych, którzy chcą ją dobrze kopać w przyszłości.
Kończy College, pracuje w sklepie z suplementami dla sportowców, w weekendy rehabilituje dzieci w Spa School.
Stwierdziła, że nie ma czasu być dziewczyną swojego chłopaka.
- Chce się przyjaźnić, albo nie !
- Ja nie mam teraz czasu na inne sprawy, jak zakończenie nauki w Collegu i treningi, no i jedną nogą jestem już na Uniwersytecie.
Usłyszałam !
Dostała się na studia.
To są Jej priorytety.
Serce się uśmiecha, prawda ?

Tak, umiem znaleźć słońce każdego dnia, nawet na zachmurzonym niebie.
Serwis informacyjny, Teksas, Igor Janke, Donald Tusk, Jerzy Urban.
W skrzynce mail od Kamili z Fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie.
Czytam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz